TRAVEL DEVICE(GM35VL, up to #2078)

دستگاه پمپ Pump Device
شیر کنترل اصلی Main Control Valve
  دستگاه Swing Device Swing
دستگاه Travel Device Travel
اهرم  RCV Lever Lever
اهرم RCV Pedal Pedal

 

 

TRAVEL DEVICE(GM35VL, up to #2078)

ساخت و ساز CONSTRUCTION

دستگاه مسافرتی شامل موتور مسافرتی و جعبه دنده می باشد.
موتور مسافرتی شامل سوپاپ ترمز، ترمز دستی و مکانیزم تغییر سرعت بالا/پایین است.

76
77

ساختار اساسی BASIC STRUCTURE

78

ساختار STRUCTURE

79
82
81
83

1 Hub
2 Spindle
3 Hold flange
4 RV gear A
5 RV gear B
6 Input gear
7 Spur gear
8 Cover
9 Crank shaft
12 Spacer
13 Distance piece
15 Coupling
17 Pin
19 Hexagon socket bolt
20 Snap ring
21 Ball bearing
22 Taper roller bearing
23 Needle roller bearing
25 Snap ring
27 O-ring
29 O-ring
30 O-ring
31 Floating seal
33 Plug
34 Parallel pin
35 Hexagon socket bolt
36 Steel ball
37 Washer
42 Parallel pin
43 O-ring
102 Shaft
103 Swash plate
104 Cylinder block
105 Piston
106 Shoe
107 Retainer plate
108 Thrust ball
109 Timing plate
110 Washer
111 Washer
112 Piston
113 Spring
114 Spring
115 Firction plate
116 Mating plate
132 Oil seal
135 O-ring
139 O-ring
145 Snap ring
149 Ball bearing
150 Ball bearing
151 Needle roller
161 Piston
162 Shoe
167 Pivot
171 Parallel pin
193 Spring
201 Valve
202 Sleeve
203 Spring retainer
204 Plug
205 Shim
206 Spring
208 O-ring
209 O-ring
210 O-ring
211 Back up ring
217 Back up ring
219 O-ring
220 Piston seal
301 Rear flanger
323 Spool
324 Plug
325 Stopper
326 Plug
327 Valve
328 Spring
330 Spring
336 O-ring
337 O-ring
341 Parallel pin
343 Hexagon socket bolt
346 Hexagon socket bolt
352 Plug
354 Hexagon socket plug
355 O-ring
357 Plug
358 O-ring
359 O-ring
363 Spool
368 Steel ball
379 Filter
380 Plug
382 Plug
383 O-ring
384 O-ring
385 Steel ball
397 Orifice
398 Hexagon socket plug
399 Name plate

1 هاب
2 اسپیندل
3 فلنج را نگه دارید
4 دنده RV A
5 دنده RV B
6 دنده ورودی
7 چرخ دنده
8 جلد
9 میل لنگ
12 اسپیسر
13 قطعه فاصله
15 کوپلینگ
17 پین
19 پیچ سوکت شش گوش
20 حلقه ضربه ای
21 بلبرینگ
22 غلتک مخروطی
23 غلتک سوزنی
25 حلقه ضربه ای
27 اورینگ
29 اورینگ
30 اورینگ
31 مهر و موم شناور
33 دوشاخه
34 پین موازی
35 پیچ سوکت شش گوش
36 توپ فولادی
37 واشر
42 پین موازی
43 اورینگ
102 شفت
103 بشقاب سواش
104 بلوک سیلندر
105 پیستون
106 کفش
107 صفحه نگهدارنده
108 توپ رانش
109 صفحه زمان بندی
110 واشر
111 واشر
112 پیستون
113 بهار
114 بهار
115 صفحه اصطکاکی
116 بشقاب جفت گیری
132 مهر و موم روغن
135 حلقه اورینگ
139 اورینگ
145 حلقه گیر
149 بلبرینگ
150 بلبرینگ
151 غلتک سوزن
161 پیستون
162 کفش
167 محور
171 پین موازی
193 بهار
201 شیر
202 آستین
203 نگهدارنده فنری
204 دوشاخه
205 شیم
206 بهار
208 اورینگ
209 اورینگ
210 اورینگ
211 حلقه پشتیبان
217 حلقه پشتیبان
219 اورینگ
220 مهر و موم پیستون
301 فلنجر عقب
323 قرقره
324 دوشاخه
325درپوش
326 دوشاخه
327شیر
328 بهار
330 بهار
336 اورینگ
337اورینگ
341 پین موازی
343 پیچ سوکت شش گوش
346 پیچ سوکت شش گوش
352 دوشاخه
354 دوشاخه سوکت شش گوش
355 اورینگ
357 دوشاخه
358 اورینگ
359 اورینگ
363 قرقره
368 توپ فولادی
379 فیلتر
380 دوشاخه
382 دوشاخه
383 اورینگ
384 اورینگ
385 توپ فولادی
397 روزنه
398 دوشاخه سوکت شش گوش
399 پلاک

تابع FUNCTION

1- موتور هیدرولیک HYDRAULIC MOTOR

 

الف:Rotary group

 

84

روغن تحت فشار وارد شده از پمپ هیدرولیک به سمت فلنج عقب (301) موتور جریان می یابد، از مکانیزم سوپاپ ترمز عبور می کند و از طریق صفحه زمان بندی (109) به بلوک سیلندر (104) وارد می شود. این روغن به طور سازنده تنها به یک طرف Y1-Y2 وارد شده است که نقاط مرده بالایی و پایینی ضربه پیستون را به هم متصل می کند (105). روغن تحت فشار وارد شده به یک طرف در بلوک سیلندر (104) هر پیستون (105، چهار یا پنج) را فشار می دهد و نیرویی ایجاد می کند (F kg = P kg/cm2×A cm2). و به اجزای (F2 و F3) تبدیل می شود زیرا صفحه swash (103) در یک زاویه (a。) با محور محور محرک (102) ثابت است. جزء Redial (F3) گشتاورهای مربوطه را ایجاد می کند (T = F3×ri) برای Y1-Y2. این گشتاور باقیمانده (T = F3×ri) می چرخد
بلوک سیلندر (104) از طریق پیستون (105). بلوک سیلندر (104) با محور محرک (102) به صورت اسپلاین کوپل شده است. بنابراین شفت محرک (102) می چرخد و گشتاور منتقل می شود.

85

2- سوپاپ ترمز Brake valve

الف- ترمز آزاد شد (شروع / در حال اجرا) Brake released(Starting / Running)

هنگامی که روغن تحت فشار از پورت Ⓐ تامین می شود، روغن دریچه (327) را باز می کند و برای چرخش موتور به درگاه Ⓒ در سمت مکش موتور هیدرولیک جریان می یابد. در همان زمان، روغن تحت فشار از طریق خط لوله ⓐ از سوراخ کوچکی عبور می کند. قرقره (323) و به داخل محفظه جریان می یابد. روغن روی سطح انتهایی قرقره (323) که با نیروی فنر (328) در حالت خنثی قرار می گیرد، عمل می کند و در نتیجه باعث می شود که قرقره (323) به سمت چپ بچرخد. هنگامی که قرقره (323) می لغزد، پورت Ⓓ روی گذرگاه سمت برگشت موتور هیدرولیک، که توسط شیار قرقره در هنگام توقف بسته می شود، با پورت Ⓑ سمت مخزن متصل می شود و روغن برگشتی از موتور هیدرولیک وارد مخزن می شود. . در نتیجه، موتور هیدرولیک می چرخد. علاوه بر این، لغزش قرقره (323) باعث می شود روغن تحت فشار به داخل پورت Ⓟ جریان یابد. روغن تحت فشار وارد شده به پورت Ⓟ، پیستون (112) ترمز دستی را فعال می کند تا نیروی ترمز دستی آزاد شود. (برای جزئیات، به توضیحات ترمز دستی مراجعه کنید.) هنگامی که روغن تحت فشار از پورت Ⓑ تامین می شود، قرقره (323) معکوس حرکت می کند و موتور هیدرولیک نیز معکوس می چرخد.

ب- ترمز اعمال شده (توقف / توقف) Brake applied(Stopping / Stalling)

هنگامی که روغن تحت فشار عرضه شده از پورت Ⓐ در طول سفر متوقف شود، فشار هیدرولیکی اعمال نمی شود و قرقره (323) که به سمت چپ لیز خورده است از طریق درپوش (325) با نیروی فنر (328) به سمت راست (خنثی) باز می گردد. در عین حال، موتور هیدرولیک حتی اگر روغن تحت فشار متوقف شود، با اینرسی می چرخد، بنابراین پورت D موتور به فشار بالا تبدیل می شود. این روغن تحت فشار از محفظهⓕ به محفظه ⓖ از طریق شیر سمت چپ می رود. 201). هنگامی که روغن وارد محفظه ⓖ می شود، پیستون (381) به سمت راست می لغزد تا این کار را انجام ندهد.
همانطور که در شکل نشان داده شده است فشار را افزایش دهید.
در همین حال، دریچه سمت چپ (201) توسط روغن تحت فشار در پورت D باز می شود. بنابراین، روغن تحت فشار در پورت D با فشار نسبتاً کم به درگاه C جریان می یابد و فشار در پورت را کنترل می کند.
D و جلوگیری از کاویتاسیون در پورت C. هنگامی که پیستون (381) به انتهای کورس می رسد، فشار در محفظه ⓖ و ⓕ افزایش می یابد و دریچه سمت چپ (201) دوباره بسته می شود و به فشار روغن در پورت D اجازه می دهد بیشتر افزایش یابد. سپس دریچه سمت راست (201) درگاه C را با فشاری بالاتر از فشار تنظیمی دستگاه باز می کند. به این ترتیب با کنترل فشار در پورت D در دو مرحله، موتور هیدرولیک به آرامی ترمز می شود و متوقف می شود.

86 1
86

ج- اثر ترمز در سفر در سراشیبی Braking effect on downhill travel

اگر ماشینی که در سراشیبی حرکت می کند با مقدار نسبتاً کمی روغن فشار قوی به موتورهای مسافرتی خود حرکت می کند، همان اثر ترمزی که در بالا توضیح داده شد به طور خودکار رخ می دهد. در شرایط ساحلی، موتور به جای راندن مسیر، از زمین به حرکت در می آید و روغن فشار بالا را به داخل می مکد. در این شرایط، پورت A برای بیرون کشیدن روغن از محفظه ⓑ از طریق روغن ⓐ منفی می شود، و قرقره (323) را نسبتاً سریع به عقب برمی گرداند. سپس فاصله سمت چپ کوچک‌تر می‌شود تا روغن خروجی را بیشتر از قبل کاهش دهد و در نتیجه مانع از عمل پمپاژ موتور می‌شود. مانند توقف ماشین، فشار در پورت D ایجاد می‌شود تا حرکت موتور از زمین را سخت‌تر کند: این عمل ترمزگیری است.

 

ترمز دستی Parking brake

الف- Running

هنگامی که روغن تحت فشار از سوپاپ ترمز تامین می شود، قرقره سوپاپ ترمز در مجموعه موتور هیدرولیک برای باز کردن مسیر ترمز دستی فعال می شود و روغن تحت فشار به محفظه سیلندر وارد می شود که از دوک مجموعه دنده کاهشی تشکیل شده است. و پیستون (112). هنگامی که فشار هیدرولیک به 6kgf/cm2 (0.59Mpa) یا بیشتر می رسد، بر نیروی فنر (113) غلبه کرده و پیستون (112) را جابجا می کند. با جابجایی پیستون (112)، هیچ نیروی فشاری به صفحه جفت (116) و صفحه اصطکاک (115) وارد نمی شود و حرکت صفحه اصطکاک (115) آزاد می شود، به این ترتیب نیروی ترمز به سیلندر در مجموعه موتور هیدرولیک است. منتشر شد.

87
87

ب- توقف Stopping

هنگامی که روغن تحت فشار سوپاپ ترمز خاموش می شود و فشار در محفظه سیلندر ⓐ 6 کیلوگرم بر سانتی متر مربع (0.59 مگاپاسکال) یا کمتر کاهش می یابد، پیستون (112) با نیروی فنر (113) باز می گردد. پیستون (112) با این نیروی فنر (113) رانده می شود و صفحه جفت (116) و صفحه اصطکاک (115) در حالت آزاد بر روی دوک چرخ دنده کاهش فشار داده می شوند. نیروی اصطکاک تولید شده توسط این پرس باعث توقف چرخش بلوک سیلندر (104) و گشتاور ترمز 40.6kgf·m (398N·m) به شفت موتور هیدرولیک می دهد. توجه داشته باشید که کنترل روغن از طریق یک گذرگاه روغن مناسب، عملکرد روان را تضمین می کند.

مکانیسم تغییر سرعت بالا/پایین High/low speed changeover mechanism

در سرعت کم – در فشار پایلوت کمتر از 20 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع (1.96 مگاپاسکال)

At low speed – At pilot pressure of less than 20kgf/cm2(1.96Mpa)

88

هنگامی که فشار پیلوت از پورت Ⓟ قطع می شود، سوپاپ (363) با نیروی فنر (366) به سمت بالا فشار داده می شود، درگاه تامین روغن تحت فشار Ⓒ بسته می شود و روغن در محفظه ⓐ از طریق جعبه موتور به محفظه موتور رها می شود. سوپاپ (363). در نتیجه، صفحه swash (103) در حداکثر زاویه (θ1) کج می شود و جابجایی پیستون موتور هیدرولیک به حداکثر می رسد، بنابراین منجر به عملکرد با سرعت کم می شود.

در سرعت بالا – در فشار آزمایشی 20 کیلوگرم بر سانتی متر مربع (1.96 مگاپاسکال) یا بیشتر

At high speed – At pilot pressure of 20kgf/cm2(1.96Mpa) or more

89

هنگامی که یک فشار پایلوت از پورت Ⓟ (در فشار 20 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع (1.96 مگاپاسکال) یا بیشتر تامین می‌شود)، فشار بر نیروی فنر (366) غلبه می‌کند و شیر (363) به سمت پایین فشرده می‌شود. پورت عرضه روغن تحت فشار Ⓒ سپس از طریق شیر (363) به محفظه ⓐ وارد می شود. پیستون (161) صفحه swash (103) را تا زمانی که طرف ⓑ دوک را لمس کند به سمت بالا فشار می دهد. در این زمان، صفحه swash (103) با حداقل زاویه (θ2) کج می شود و جابجایی پیستون موتور هیدرولیک به حداقل می رسد، بنابراین منجر به عملکرد با سرعت بالا می شود.

دنده کاهش REDUCTION GEAR

90

تابع
این چرخ دنده کاهنده از چرخ دنده های کاهش خار (کاهش اول) و چرخ دنده های کاهنده دیفرانسیل (کاهش دوم) تشکیل شده است. باعث کاهش سرعت چرخش بالا، افزایش گشتاور خروجی یک موتور هیدرولیک و چرخاندن جعبه دنده می شود. اصل عملکرد کاهش اول
در شکل سمت راست، حرکت چرخشی موتور هیدرولیک به چرخ دنده ورودی (6) کاهش اول منتقل می شود. سپس سه چرخ دنده (7) درگیر با چرخ دنده ورودی (6) با کاهش سرعت چرخش می چرخند. نسبت دنده اولین کاهش به شرح زیر است.

91

مکانیزم دنده دیفرانسیل

92

کاهش دوم
سه چرخ دنده (7) به طور جداگانه به سه میل لنگ (9) متصل هستند. این میل لنگ (9) ورودی کاهش دوم هستند.

چرخ دنده های RV (4)، (5) از طریق یاتاقان ها روی میل لنگ غیرمرکز (9) نصب می شوند. با توجه به چرخش میل لنگ (9)، چرخ دنده های RV (4)، (5) (حرکت غیرعادی) در امتداد پین می چرخند. چرخ دنده (17) در هاب (1). از آنجایی که این میل لنگ توسط دوک (2) پشتیبانی می شود، توپی (1) با کاهش سرعت می چرخد. نسبت دنده کاهش دوم به عنوان توصیف می شود
ذیل.

94

ترکیبی از مکانیزم چرخ دنده سیاره ای و مکانیزم دنده دیفرانسیل

93

ورود

پذیرفتن انصراف
جهت قیمت یا سفارش کالا با ما تماس بگیرید ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۳۹ ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۴۹ ۰۷۱۳۸۳۰۶۹۶۳