TRAVEL DEVICE
دستگاه پمپ Pump Device
شیر کنترل اصلی Main Control Valve
دستگاه Swing Device Swing
دستگاه Travel Device Travel
اهرم RCV Lever Lever
اهرم RCV Pedal Pedal
ساختار STRUCTURE
موتور هیدرولیک شامل پنج مورد زیر است.
· بخشی از نیروی چرخشی تولید کننده دوار
· بخشی از یک شیر تسکین دهنده
· بخشی از ترمز
· بخشی از شیر تعادل
· بخشی از تعویض شخم
· بخشی از تغییر خودکار
PRINCIPLE OF DRIVING
تولید نیروی چرخشی
هیدرولیک بالا که از یک پمپ هیدرولیک تامین می شود از طریق محفظه سوپاپ موتور (29) و صفحه سوپاپ (77) به داخل یک سیلندر (10) جریان می یابد.
هیدرولیک بالا به صورت جریان در یک طرف خط Y-Y ساخته شده است که توسط دو طرف فوقانی و پایینی پیستون (18) متصل می شود.
هیدرولیک بالا می تواند نیرو ایجاد کند، F1 = P×A (P: فشار عرضه شده، A: منطقه فشار آب)، مانند تصاویر زیر، که روی یک پیستون کار می کند.
این نیرو، F1، به فشار جزئی رانش N1 و فشار جزئی شعاعی W1، در مورد صفحه (09) با زاویه شیب، α تقسیم میشود.
W1 گشتاور T = W1+R1 را برای خط Y-Y که توسط دو طرف بالایی و پایینی پیستون متصل شده است تولید می کند.
مجموع گشتاور (ΣW1×R1)، تولید شده از هر پیستون (4 تا 5 قطعه) در سمت یک هیدرولیک بالا، نیروی چرخش را ایجاد می کند.
این گشتاور نیروی چرخش را از طریق یک پیستون به یک سیلندر (10) منتقل می کند. از آنجا که یک استوانه با یک محور چرخشی و یک اسپلاین ترکیب می شود، یک محور چرخشی می چرخد و نیروی چرخشی ارسال می شود.
کارکردن شیر تسکین دهنده Working of relief valve
شیر تسکین دو عملکرد زیر را انجام می دهد.
این فشار را در صورت راندن موتور هیدرولیک استاندارد می کند. بای پس و روغن اضافی در ورودی موتور مربوط به شتاب اینرسی به خروجی است.
در صورت توقف اینرسی، با توجه به ایجاد فشار ترمز در سمت پیش بینی شده، تجهیزات را متوقف می کند.
اتاق A همیشه به پورت A یک موتور متصل است. در صورت افزایش فشار پورت، poppet A را فشار دهید.
و اگر از فشار تنظیم فنر بیشتر باشد، روغن هیدرولیک از اتاق A به پورت B جریان می یابد، زیرا پاپ A از سطح تماس صندلی A جدا شده است.
کارکردن ترمز منفی Working of negative brake
ترمز منفی فشار وارد شده از طریق SPOOL (عملیات محیطی همزمان آنلاین) نصب شده در محفظه سوپاپ (29) را به قسمتی از پیستون ترمز (21) اعمال می کند و ترمز را آزاد می کند.
وقتی فشار کار نمی کند، ترمز همیشه کار می کند.
نیروی ترمز توسط نیروی اصطکاک بین صفحه (20) ثابت شده توسط پوشش محور، پیستون ترمز (21) و صفحه اصطکاکی (19) که از طریق اسپلاین در خارج از یک سیلندر (10) متصل شده است، ایجاد می شود.
هنگامی که فشار روی قسمتی از پیستون کار نمی کند، فنر ترمز پیستون ترمز را فشار می دهد؛ روغن موجود در اتاق ترمز به سمت تخلیه یک پیستون جریان می یابد.
موتور از طریق یک روزنه؛ در آن زمان، پیستون ترمز یک صفحه اصطکاکی و یک صفحه جدا شده را در وسط بدنه شفت و پیستون ترمز با توجه به نیرویی که 10 قطعه فنر ترمز را فشار می دهد، فشرده می کند (68، 67). در نهایت، یک نیروی اصطکاک ایجاد می کند.
این نیروی اصطکاک به ترمز کمک می کند تا یک محور چرخشی (06) را که توسط یک سیلندر و اسپلاین به هم متصل شده است ثابت کند.
شیر ضد تعادل Counterbalance valve
پورت Av به یک پمپ هیدرولیک متصل می شود. پورت BV داخل یک مخزن است.
روغنی که به پمپ هیدرولیک عرضه می شود، شیر چک را روی Av → Cv فشار می دهد. از طریق پورت L به یک موتور هیدرولیک ارائه می شود.
یک موتور هیدرولیک را به گردش در می آورد.
با این حال، فشار روغن خروجی از پمپ افزایش یافته و از طریق مسیر G به اتاق فنر M منتقل می شود، زیرا ترمز منفی در حال کار است. اگر فشار اتاق M بیش از توان فنر باشد که قرقره را متوسط نگه می دارد، قرقره به سمت راست حرکت می کند.
یک روغن در اتاق N توسط روزنه I به اتاق M فرستاده می شود و از خط G به مخزن تخلیه می شود.
بنابراین قرقره به سمت راست حرکت می کند. روغن به عنوان مسیر K → Bv جریان می یابد.
شرح کار سوئیچ اتوماتیک (با سرعت عادی)
به دلیل عدم فشار روی خلبان در حال حاضر، قرقره (47) کار نمی کند.
سرعت متوسط
شرح کار سوئیچ اتوماتیک (در سرعت بالا) در سرعت معمولی، هنگامی که روغن هیدرولیک که از طریق مسیر داخلی قرقره (47) می گذرد به درگاه فشار سوئیچینگ با سرعت بالا (فشار پیلوت خارجی: Pi = 35 کیلوگرم بر سانتی متر مربع) قرقره می ریزد. (47) از راست به چپ حرکت می کند.
در سرعت بالا، فشار چرخش موتور (D1) بیش از 250 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است، زمانی که نیروی وادار به قرقره (59) (فشار، P1) قویتر از قرقره (47) است و قرقره (59) به بیرون رانده میشود، پس از آن قرقره (47) از چپ به راست حرکت می کند. بنابراین سوئیچ می شود.
سرعت بالا