Swing Device

دستگاه پمپ Pump Device
شیر کنترل اصلی Main Control Valve
  دستگاه Swing Device Swing
دستگاه Travel Device Travel
اهرم  RCV Lever Lever
اهرم RCV Pedal Pedal

 

 

SWING DEVICE(T3X150CHB, UP TO #1937)

ساختار STRUCTURE

دستگاه Swing شامل موتور تاب، چرخ دنده کاهش نوسان است. موتور چرخان شامل شیر پارک مکانیکی، شیر تخلیه، شیر آرایش و شیر تاخیر زمانی می باشد.

Swing Device
50

SWING MOTOR

51

1 Inner ring
2 Oil seal
3 Taper roller bearing
4 Backing spring
5 Cam plate
6 Return plate
7 Piston assembly
8 Lining plate
9 Plate
10 O-ring
11 Piston
12 O-ring
13 Spring
14 Parallel pin
15 Piston
16 Cap
17 O-ring
18 Coned disc spring
19 Teflon ring
20 Bushing
21 Balance plate
22 Needle bearing
23 Snap ring
24 Cylinder
25 Housing
26 Collar
27 Plug
28 Snap ring
29 Bypass valve assembly
30 Back up ring
31 O-ring
32 O-ring
33 Cover
34 Relief assembly
35 O-ring
36 Hexagon socket bolt
37 Time delay valve
38 O-ring
39 O-ring
40 Hexagon socket bolt
41 Check
42 Spring
43 Cap
44 Back up ring

1 حلقه داخلی
2 مهر و موم روغن
3 غلتک مخروطی
4 فنر پشتی
5 صفحه بادامک
6 بشقاب برگشتی
7 مونتاژ پیستون
8 صفحه آستر
9 بشقاب
10 حلقه O
11 پیستون
12 حلقه اورینگ
13 بهار
14 پین موازی
15 پیستون
16 سرپوش
17 اورینگ
18 فنر دیسکی  مخروطی
19 انگشتر تفلون
20 بوشینگ
21 صفحه تعادل
22 یاتاقان سوزن
23 حلقه گیر
24 سیلندر
25 مسکن
26 یقه
27 دوشاخه
28 حلقه ضربه ای
29 مجموعه شیر بای پس
30 حلقه پشتیبان
31 اورینگ
32 اورینگ
33 جلد
34 مجموعه امداد
35 اورینگ
36 پیچ سوکت شش گوش
37 شیر تاخیر زمانی
38 اورینگ
39 اورینگ
40 پیچ سوکت  ضلعی
41 بررسی کنید
42 بهار
43 سرپوش
44 حلقه پشتیبان

 

دنده کاهش REDUCTION GEAR

52

1 Casing
2 Drive shaft
3 Spacer
5 Roller bearing
6 Oil seal
7 Roller bearing
8 Thrust bearing
9 Carrier 2
10 Stop ring
11 Ring gear
12 Knock pin
13 Pinion gear
14 Thrust gear
15 Planet gear 2
16 Pin 2
17 Spring pin
18 Sun gear 2
19 Carrier 1
20 Side plate 1
21 Pin 1
22 Needle cage
23 Bush 2
24 Planet gear 1
25 Lock washer
26 Side plate 3
27 Sun gear 1
28 Stop ring
29 Plug
30 Plug
31 Socket bolt
32 Gauge pipe
33 Gauge bar
34 Cover plate
35 Hexagon socket bolt
36 Lock plate
37 Hexagon socket bolt
38 Stop ring
39 Side plate 2

1 پوشش
2 محور محرک
3 اسپیسر
5 غلتک
6 مهر و موم روغن
7 غلتک
8 یاتاقان رانش
9 حامل 2
10 حلقه توقف
11 چرخ دنده
12 پین ضربه ای
13 دنده پینیون
14 دنده رانش
15 سیاره دنده 2
16 پین 2
17 پین فنری
18 دنده آفتاب 2
19 حامل 1
20 صفحه جانبی 1
21 پین 1
22 قفس سوزنی
23 بوش 2
24 سیاره دنده 1
25 واشر قفل
26 صفحه جانبی 3
27 دنده آفتاب 1
28 حلقه توقف
29 دوشاخه
30 دوشاخه
31 پیچ سوکت
لوله گیج 32
میله گیج 33
34 صفحه روکش
35 پیچ سوکت شش گوش
36 صفحه قفل
37 پیچ سوکت شش گوش
38 حلقه توقف
39 صفحه جانبی 2

تابع FUNCTION

قطعه چرخشی

هنگامی که روغن پرفشار از طریق پورت (a)، که ورودی صفحه تعادل (1) است، وارد سیلندر می شود، فشار هیدرولیکی وارد بر پیستون باعث ایجاد نیروی محوری F می شود. نیروی فشار F از طریق پیستون (2) روی صفحه برگشت کار می کند. (3) که از طریق یک یاتاقان هیدرواستاتیک روی صفحه swash (4) عمل می کند.
F1 را عمود بر صفحه swash (4) و F2 را عمود بر مرکز سیلندر فشار دهید.
نیروی F2 که از طریق پیستون به بلوک سیلندر (5) منتقل می شود، باعث ایجاد گشتاور چرخشی در اطراف سیلندر می شود.
از آنجایی که بلوک سیلندر دارای 9 پیستون با فاصله یکسان است، گشتاور چرخشی به ترتیب توسط چندین پیستون متصل به درگاه ورودی روغن با فشار بالا به محور سیلندر منتقل می شود. هنگامی که جهت جریان روغن معکوس می شود، جهت چرخش سیلندر نیز معکوس می شود. گشتاور خروجی با معادله داده می شود.

53

Where p : Effective difference of pressure(kgf/cm2)
q : Displacement(cc/rev)
T : Output torque(kgf·cm)
Z : Piston number(9EA)
A : Piston area(cm2)
θ: Tilting angle of swash plate(degree)
S : Piston stroke(cm)

جایی که p: اختلاف موثر فشار (kgf/cm2)
q : جابجایی (سی سی / دور)
T: گشتاور خروجی (kgf·cm)
Z: شماره پیستون (9EA)
A: مساحت پیستون (cm2)
θ: زاویه کج شدن صفحه swash (درجه)
S: ضربه پیستون (سانتی متر)

54

دریچه آرایشی MAKE UP VALVE

در سیستمی که از این نوع موتور استفاده می کند، دریچه عملکرد تعادل وجود ندارد و در حالتی که چرخش بیش از منبع هیدرولیک موتور باشد، اتفاق می افتد. برای جلوگیری از کاویتاسیون ناشی از جریان ناکافی روغن، یک شیر آرایشی برای پر کردن کمبود روغن وجود دارد.
بلافاصله قبل از دریچه ای که به مخزن روغن هیدرولیک منتهی می شود یک سوپاپ آرایشی برای تامین فشار تغذیه مورد نیاز هنگام پمپاژ موتور هیدرولیک ارائه می شود. فشار تقویت کننده روی درگاه تغذیه موتور هیدرولیک از طریق دریچه آرایش عمل می کند. روغن با فشار وارد پورت B می شود، موتور در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد. اگر پیستون MCV در موقعیت خنثی حرکت کند، روغن موجود در موتور از طریق شیر تخلیه سمت چپ تخلیه می شود، روغن تخلیه اجرا می شود. از طریق سوپاپ آرایش سمت راست وارد موتور می شود که از حفره شدن موتور جلوگیری می کند.

55

دریچه تسکین RELIEF VALVE

1 Body
2 Seat
3 Plunger
4 Spring
5 Adjusting screw
6 Piston
7 Bushing
8 Spring seat
9 Shim
10 O-ring
11 Back up ring
12 O-ring

1 بدن
2 صندلی
3 پلانجر
4 بهار
5 پیچ تنظیم
6 پیستون
7 بوش
8 صندلی فنری
9 شیم
10 حلقه O
11 حلقه پشتیبان
12 حلقه اورینگ

56

ساخت شیر تخلیه محفظه شیر شامل دو شیر تسکین دهنده از نوع کارتریجی است که چرخش منظم و معکوس موتور هیدرولیک را متوقف می کند. شیرهای تسکین فشار بالا را در شروع یا توقف حرکت نوسانی کاهش می دهند و می توانند فشار تخلیه را در دو مرحله بالا و پایین کنترل کنند تا از عملکرد روان مطمئن شوند.

57

عملکرد شیر تسکین دهنده
شکل نشان می دهد که چگونه فشار وارد شده بر روی شیر کمکی با روند افزایش آن مرتبط است. در اینجا تابع با اشاره به شکل صفحه زیر نشان داده شده است.

1- پورت ها (P,R) در فشار مخزن

58

2- وقتی فشار روغن هیدرولیک (P×A1) به نیروی از پیش تعیین شده (FSP) فنر (4) رسید، پیستون (3)
مطابق شکل به سمت راست حرکت می کند.
P1×A1=Fsp+Pg×A2

59
60

3- محفظه جریان روغن g از طریق روزنه m و n. هنگامی که فشار محفظه g به نیروی از پیش تعیین شده (FSP) فنر (4) می رسد، پیستون (6) به سمت چپ حرکت می کند و پیستون (6) به پایین بوش (7) برخورد می کند.

61

 

4- هنگامی که پیستون (6) به پایین بوش (7) برخورد می کند، دیگر حرکت به سمت چپ متوقف می شود. در نتیجه، فشار در محفظه (g) برابر است (Ps).
Ps×A1=Fsp+Ps×A2

62

سیستم ترمز BRAKE SYSTEM

1- سیستم ترمز نوسانی سوپاپ
این سیستم ترمز برای متوقف کردن حرکت نوسان بیل مکانیکی در حین کار است. در این سیستم، مدار هیدرولیک توسط شیر کنترل نوسان گاز گرفته می شود و مقاومت ایجاد شده توسط این دریچه گاز به عنوان نیروی ترمز عمل می کند تا حرکت نوسان را کاهش دهد.

63

2- سیستم ترمز دستی نوسان مکانیکی
سیستم ترمز دستی نوسان مکانیکی برای جلوگیری از نوسان سازه فوقانی به سرازیری به دلیل وزن خود در هنگام پارک کردن بیل مکانیکی در یک شیب نصب شده است زیرا در زمانی که بیل مکانیکی در شیب قرار دارد، رانش هیدرولیکی حرکت چرخشی را کاملاً از بین می برد. راحت تر و ایمن تر انجام شود.

64

(1) مونتاژ ترمز
چرخش محیطی صفحه جداگانه (9) توسط شیار واقع در محفظه (26) محدود می شود. هنگامی که محفظه توسط فنر ترمز (16) از طریق صفحه آستر (10)، صفحه جداگانه (9) و پیستون ترمز (12) به سمت پایین فشرده می شود، نیروی اصطکاک در آنجا ایجاد می شود. سیلندر (25) توسط این نیروی اصطکاک محدود می شود و ترمز عمل می کند، در حالی که وقتی نیروی هیدرولیک از نیروی فنر بیشتر شود، ترمز آزاد می شود.

9 Separate plate
10 Lining plate
12 Brake piston
14 Spring
25 Cylinder
26 Housing

9 بشقاب جدا
10 صفحه آستر
12 پیستون ترمز
14 بهار
25 سیلندر
26 مسکن

(2) اصول کارکرد
هنگامی که اهرم کنترل نوسان (1) در موقعیت نوسان قرار می گیرد، روغن پیلوت از طریق شیر شاتل (4) به شیر کنترل نوسان (2) و به Sh از شیر تاخیر زمانی (3) می رود، این قرقره حرکت فشار (5) به سمت چپ در برابر نیروی فنر (8)، بنابراین روغن شارژ شده پمپ خلبان (P3) به محفظه G می رود. این فشار برای حرکت پیستون (6) به سمت بالا در برابر نیروی فنر اعمال می شود. (9). بنابراین، نیروی ترمز را آزاد می کند.

65

1 Swing control lever
2 Swing control valve(MCV)
3 Time delay valve
4 Shuttle valve
5 Spool
6 Piston
7 Poppet
8 Spring
9 Spring
10 Orifice
11 Spring
12 Pilot pump

1 اهرم کنترل چرخش
2 سوپاپ کنترل نوسان (MCV)
3 شیر تاخیر زمانی
4 سوپاپ شاتل
5 قرقره
6 پیستون
7 پاپت
8 بهار
9 بهار
10 روزنه
11 بهار
12 پمپ خلبان

در ضمن، فشار روغن پورت D با نیروی از پیش تعیین شده فنر (11)، فشار محفظه G فشار را ثابت نگه می دارد.

65 1

1 Swing control lever
2 Swing control valve(MCV)
3 Time delay valve
4 Shuttle valve
5 Spool
6 Piston
7 Poppet
8 Spring
9 Spring
10 Orifice
11 Spring
12 Pilot pump

1 اهرم کنترل چرخش
2 سوپاپ کنترل نوسان (MCV)
3 شیر تاخیر زمانی
4 سوپاپ شاتل
5 قرقره
6 پیستون
7 پاپت
8 بهار
9 بهار
10 روزنه
11 بهار
12 پمپ خلبان

 

هنگامی که اهرم کنترل نوسان (1) در موقعیت خنثی قرار می گیرد، قرقره (5) درست در شیر تاخیر زمانی (3) باز می گردد.
سپس، پیستون (6) با نیروی فنر به سمت پایین تر حرکت می کند و روغن برگشتی از محفظه G از طریق روزنه (10) پاپت (7) به درگاه D باز می گردد.
در این زمان، poppet(7) برای ایجاد یک تاخیر زمانی برای 5 ثانیه کار می کند.

65 2

1 Swing control lever
2 Swing control valve(MCV)
3 Time delay valve
4 Shuttle valve
5 Spool
6 Piston
7 Poppet
8 Spring
9 Spring
10 Orifice
11 Spring
12 Pilot pump

1 اهرم کنترل چرخش
2 سوپاپ کنترل نوسان (MCV)
3 شیر تاخیر زمانی
4 سوپاپ شاتل
5 قرقره
6 پیستون
7 پاپت
8 بهار
9 بهار
10 روزنه
11 بهار
12 پمپ خلبان

ورود

پذیرفتن انصراف
جهت قیمت یا سفارش کالا با ما تماس بگیرید ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۳۹ ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۴۹ ۰۷۱۳۸۳۰۶۹۶۳