دستگاه پمپ Pump Device

دستگاه پمپ Pump Device
شیر کنترل اصلی Main Control Valve
  دستگاه Swing Device Swing
دستگاه Travel Device Travel
اهرم  RCV Lever Lever
اهرم RCV Pedal Pedal

 

 

دستگاه پمپ Pump Device

ساختار STRUCTURE
دستگاه پمپ از پمپ اصلی، رگلاتور و پمپ دنده ای تشکیل شده است.

8 1
9 1

پمپ اصلی MAIN PUMP
پمپ اصلی از دو پمپ پیستونی (جلو و عقب) و بلوک سوپاپ تشکیل شده است.

10 1

۰۴ Gear pump
۲۵۱ Support
۷۱۰ O-ring
۱۱۱ Drive shaft(F)
۲۶۱ Seal cover(F)
۷۱۷ O-ring
۱۱۳ Drive shaft(R)
۲۷۱ Pump casing
۷۲۴ O-ring
۱۱۴ Spline coupling
۳۱۲ Valve block
۷۲۵ O-ring
۱۲۳ Roller bearing
۳۱۳ Valve plate(R)
۷۲۸ O-ring
۱۲۴ Needle bearing
۳۱۴ Valve plate(L)
۷۳۲ O-ring
۱۲۷ Bearing spacer
۴۰۱ Hexagon socket bolt
۷۷۴ Oil seal
۱۴۱ Cylinder block
۴۰۶ Hexagon socket bolt
۷۸۹ Back up ring
۱۵۱ Piston
۴۶۶ VP Plug
۷۹۲ Back up ring
۱۵۲ Shoe
۴۶۸ VP Plug
۸۰۶ Hexagon head nut
۱۵۳ Set plate
۴۹۰ Plug
۸۰۸ Hexagon head nut
۱۵۶ Bushing
۵۳۱ Tilting pin
۸۲۴ Snap ring
۱۵۷ Cylinder spring
۵۳۲ Servo piston 885 Pin
۱۵۸ Spacer
۵۳۴ Stopper(L)
۸۸۶ Spring pin
۲۱۱ Shoe plate
۵۳۵ Stopper(S)
۹۰۱ Eye bolt
۲۱۲ Swash plate
۵۴۸ Pin
۹۵۳ Set screw
۲۱۴ Bushing
۷۰۲ O-ring
۹۵۴ Set screw

۰۴ پمپ دنده ای
۲۵۱ پشتیبانی
۷۱۰اورینگ
۱۱۱ محور محرک (F)
۲۶۱ جلد مهر و موم (F)
۷۱۷اورینگ
۱۱۳ محور محرک (R)
۲۷۱ محفظه پمپ
۷۲۴اورینگ
۱۱۴ کوپلینگ اسپلاین
۳۱۲بلوک شیر
۷۲۵اورینگ
۱۲۳ غلتک
۳۱۳ صفحه سوپاپ (R)
۷۲۸اورینگ
۱۲۴ یاتاقان سوزنی
۳۱۴ صفحه سوپاپ (L)
۷۳۲اورینگ
۱۲۷ بلبرینگ اسپیسر
۴۰۱ پیچ سوکت شش گوش
۷۷۴مهر و موم روغن
۱۴۱بلوک سیلندر
پیچ سوکت۴۰۶ شش گوش
۷۸۹ حلقه پشتیبان
۱۵۱ پیستون
۴۶۶ دوشاخه VP
۷۹۲ حلقه پشتیبان
۱۵۲ کفش
۴۶۸ دوشاخه VP
۸۰۶مهره سر شش گوش
۱۵۳ ست بشقاب
۴۹۰ دوشاخه
۸۰۸مهره سر شش گوش
۱۵۶ بوشینگ
۵۳۱ پین کج
۸۲۴ حلقه اسنپ
۱۵۷ فنر سیلندر
۵۳۲ سرو پیستون

۸۸۵ پین
۱۵۸ اسپیسر
۵۳۴ درپوش (L)
۸۸۶ پین فنری
۲۱۱ بشقاب کفش
۵۳۵ Stopper(S)
۹۰۱ پیچ چشمی
۲۱۲ بشقاب سواش
۵۴۸ پین
۹۵۳ پیچ تنظیم
۲۱۴ بوشینگ
۷۰۲ اورینگ
۹۵۴ پیچ تنظیم

پمپ اصلی MAIN PUMP

پمپ ها ممکن است تقریباً در گروه چرخشی طبقه بندی شوند که یک حرکت چرخشی انجام می دهند و به عنوان کار می کنند بخش عمده عملکرد کل پمپ: گروه صفحه swash که نرخ تحویل را تغییر می دهد: و گروه پوشش سوپاپ که با مکش و تخلیه روغن تغییر می کند.

1_گروه روتاری Rotary group

گروه دوار شامل شفت محرک است(F) (111)، بلوک سیلندر (۱۴۱)، پیستون کفش (۱۵۱,۱۵۲)،ست پلاک (۱۵۳)، کرویبوش (۱۵۶)، اسپیسر (۱۵۸) و سیلندر بهار (۱۵۷). محورمحرک پشتیبانی می شود با یاتاقان (۱۲۳,۱۲۴) در دو سر آن.کفش به پیستون به از یک جفت کروی دارای یک جیب به کاهش نیروی رانش ایجاد شده در اثر بارگذاری فشار و تعادل هیدرولیک به طوری که به آرامی روی کفش می لغزد بشقاب (۲۱۱). زیر گروه تشکیل شده توسط یک پیستون و یک کفش به آن فشار داده می شود صفحه کفش توسط عمل فنر سیلندر از طریق نگهدارنده و الف بوش کروی به طور مشابه، بلوک سیلندر فشرده می شود در برابر صفحه سوپاپ (۳۱۳) با عمل فنر سیلندر

Untitled 1

2_گروه بشقاب سواش Swash plate group

گروه swash plate از swash تشکیل شده است بشقاب (۲۱۲)، بشقاب کفش (۲۱۱)، بشقاب سواش پشتیبانی (۲۵۱)، بوش کج (۲۱۴)، کج شدن پین (۵۳۱) و سروو پیستون (۵۳۲). صفحه swash یک قسمت استوانه ای است در طرف مقابل کشویی تشکیل شده است سطح کفش است و توسط پشتیبانی swash اگر سروو پیستون به سمت راست حرکت کند و به عنوان نیروی هیدرولیک کنترل شده توسط رگولاتور به هیدرولیک پذیرفته شده است اتاقک واقع در دو طرف سروو پیستون، صفحه swash روی آن می لغزد پشتیبانی از صفحه swash از طریق کروی بخشی از پین کج برای تغییر کج زاویه (α)

11 1

3_گروه بلوک شیر Valve block group

گروه بلوک سوپاپ از شیر تشکیل شده است بلوک (۳۱۲)، صفحه سوپاپ (۳۱۳) و شیر پین صفحه (۸۸۵).صفحه دریچه دارای دو خربزه شکل است پورت ها به بلوک سوپاپ ثابت می شوند و تغذیه و جمع آوری روغن به و از بلوک سیلندر روغن تعویض شده توسط صفحه سوپاپ می باشد از طریق راه به یک خط لوله خارجی متصل می شود بلوک شیر حال اگر محور محرک توسط یک پرایم به حرکت درآید محرک (موتور الکتریکی، موتور، و غیره)، آن بلوک سیلندر را از طریق یک اسپلاین می چرخاند پیوند در همان زمان اگر سوش صفحه مانند شکل (صفحه قبلی) کج شده است پیستون های چیده شده در بلوک سیلندر با احترام یک حرکت متقابل انجام دهید به بلوک سیلندر، در حالی که آنها می چرخند با بلوک سیلندر اگر به تک پیستون توجه کنید، آن را یک حرکت دور از دریچه انجام می دهد صفحه (فرایند مکیدن روغن) در ۱۸۰درجه، و حرکتی به سمت صفحه سوپاپ (یا فرآیند تخلیه روغن) در بقیه ۱۸۰ درجه. وقتی که صفحه swash دارای زاویه کج صفر است، پیستون هیچ ضربه ای ایجاد نمی کند و هیچ روغنی تخلیه نمی کند

تنظیم کننده REGULATOR

رگولاتور شامل کنترل جریان منفی، کنترل کل قدرت اسب و کنترل تغییر قدرت است

1_کنترل جریان منفی Negative flow control

با تغییر فشار پایلوت پی،زاویه کج پمپ (جریان تحویل) است تنظیم خودسرانه، همانطور که در شکل نشان داده شده است. این تنظیم کننده از جریان منفی است کنترلی که در آن جریان تحویل Q با افزایش فشار پیلوت کاهش می یابد. با این مکانیسم زمانی که خلبان فشار مربوط به جریان مورد نیاز برای کار دستور داده شده است پمپ فقط جریان مورد نیاز را تخلیه می کند، و بنابراین انرژی را بی فایده مصرف نمی کند

① عملکرد کاهش جریان Flow reducing function

② عملکرد افزایش جریان Flow increasing function

③ تنظیم مشخصه کنترل جریان Adjustment of flow control characteristic

 

کنترل کل اسب بخار Total horsepower control

رگولاتور کج شدن پمپ را کاهش می دهد زاویه (جریان تحویل) به طور خودکار برای محدود کردن گشتاور ورودی در یک مقدار مشخص با افزایش فشار تحویل P1 از خود پمپ و فشار تحویل P2پمپ همراه.(اسب بخار ورودی ثابت است زمانی که سرعت ثابت است.) از آنجایی که تنظیم کننده از حالت همزمان است نوع اسب بخار کل که توسط مجموع فشارهای بار این دو پمپ های پشت سر هم دو پمپ سیستم، محرک اصلی به طور خودکار است جلوگیری از بارگذاری بیش از حد، صرف نظر از وضعیت بار دو پمپ، زمانی که کنترل اسب بخار است در حال انجام. از آنجایی که این تنظیم کننده از نوع همزمان است کل اسب بخار نوع، آن را کنترل می کند زاویه کج (حجم جابجایی) از دو پمپ به همان مقدار با معادله زیر نشان داده می شود:
قلع = P1×q/2L + P2×q/2L= (P1+P2)×q/2L تابع کنترل اسب بخار است همانند تابع کنترل جریان و است در زیر خلاصه شده است رفتار قسمت های مربوطه، رجوع به بخش کنترل جریان).

① عملکرد پیشگیرانه اضافه بار Overload preventive function

 

12 1

هنگامی که فشار تحویل خود پمپ P1 یا فشار تحویل پمپ همراه P2 افزایش می یابد، آن را افزایش می دهد روی قسمت پلکانی پیستون جبران کننده (۶۲۱) عمل می کند. جبران کننده را فشار می دهد میله (۶۲۳) به سمت راست تا نیروی فنر بیرونی (۶۲۵) و فنر داخلی (۶۲۶) با نیروی هیدرولیک حرکت میله جبران کننده از طریق به اهرم ۱(۶۱۲) منتقل می شود پین (۸۷۵). اهرم ۱ به دور پین (۸۷۵) (E) ثابت شده روی بدنه (۶۰۱) می چرخد. از آنجایی که بخش سوراخ بزرگ (F) اهرم ۱ حاوی یک پین بیرون زده (۸۹۷) است که به بازخورد ثابت شده است.اهرم (۶۱۱)، اهرم بازخورد حول نقطه تکیه نقطه D با چرخش اهرم ۱ می چرخد و سپس قرقره (۶۵۲) به سمت راست منتقل می شود. همانطور که قرقره حرکت می کند، فشار تحویل P1 پذیرفته می شود به بخش قطر بزرگ سروو پیستون از طریق پورت CL، باعث حرکت سروو پیستون به سمت آن می شود سمت راست، تحویل پمپ، سرعت جریان را کاهش می دهد و از وجود محرک اصلی جلوگیری می کند بیش از حد بارگذاری شده است. حرکت پیستون سروو از طریق نقطه D به اهرم بازخورد منتقل می شود اهرم بازخورد حول نقطه تکیه نقطه F می چرخد و قرقره به سمت چپ منتقل می شود. این قرقره حرکت می کند تا دهانه بین قرقره (۶۵۲) و آستین (۶۵۱) بسته شود.

② عملکرد تنظیم مجدد جریان  Flow reset function

13 1

با کاهش فشار تحویل پمپ خود P1 یا فشار تحویل پمپ همراه P2، میله جبران کننده (۶۲۳) با عمل فنرها (۶۲۵ و ۶۲۶) به عقب رانده می شود تا بچرخد.اهرم ۱ (۶۱۲) حول نقطه E. چرخش اهرم ۱ باعث چرخش اهرم بازخورد (۶۱۱) می شود. در اطراف نقطه تکیه نقطه D و سپس قرقره (۶۵۲) به سمت چپ حرکت کنید. در نتیجه پورت CL راهی به بندر تانک باز می کند. این باعث می شود که پیستون سروو به سمت چپ حرکت کند و سرعت تحویل پمپ افزایش یابد. حرکت پیستون سروو با عمل فیدبک به قرقره منتقل می شود مکانیزم حرکت آن تا زمانی که دهانه بین قرقره و آستین بسته شود.

③ زاویه کج کم (جریان کم) تابع ترجیحی را فرمان می دهد Low tilting angle(Low flow) command preferential function

همانطور که در بالا ذکر شد، دستورات زاویه کنترل جریان و کنترل اسب بخار هستند
از طریق بخش های سوراخ بزرگ (C & F) اهرم های ۱ و ۲ به اهرم بازخورد و قرقره منتقل می شود.
با این حال، از آنجایی که بخش های C و F دارای پین های (Ø۴) هستند که از سوراخ بزرگ (Ø۸) بیرون زده اند، فقط اهرمی که زاویه کج را کاهش می دهد با پین (۸۹۷) تماس می گیرد. سوراخ (Ø۸) در اهرم یک کج بزرگتر دستور زاویه بدون تماس با پین (۸۹۷) آزاد می شود. چنین روش انتخاب مکانیکی اجازه ترجیح فرمان زاویه کج پایین تر کنترل جریان و کنترل اسب بخار را می دهد.

④ تنظیم اسب بخار ورودی Adjustment of input horsepower

از آنجایی که رگلاتور از نوع کل اسب بخار تجمعی است، پیچ های تنظیم هر دو را تنظیم کنید پمپ های جلو و عقب، هنگام تغییر مقادیر تنظیم شده اسب بخار تغییر فشار مقادیر با تنظیم بر اساس دو پمپ تحت فشار در یک زمان است و مقادیر خواهد بود زمانی که فقط یک پمپ بارگیری می شود دو برابر شود.

تنظیم فنر بیرونی Adjustment of outer spring

با شل کردن شش ضلعی آن را تنظیم کنید مهره (۶۳۰) و با سفت کردن (یا شل کردن) پیچ تنظیم C(628).سفت کردن پیچ کنترل را تغییر می دهد نمودار به سمت راست و افزایش می دهد اسب بخار ورودی همانطور که در نشان داده شده است شکل. از زمان چرخاندن تنظیم پیچ C با نوبت N تنظیم را تغییر می دهد از فنر داخلی(۶۲۶)، برگردانید پیچ تنظیم QI (925) با پیچ N×Aدر ابتدا. (A=2.2)

14 1

مقادیر تنظیم در جدول نشان داده شده است Adjusting values are shown in table

15 1

تنظیم فنر داخلی Adjustment of inner spring

با شل کردن مهره شش گوش آن را تنظیم کنید(۸۰۱) و با سفت کردن (یا شل شدن) پیچ تنظیم QI (925).سفت کردن پیچ باعث افزایش جریان می شود و سپس اسب بخار ورودی به عنوان در شکل نشان داده شده است.

شیرهای تنظیم در جدول نشان داده شده است Adjusting valves are shown in table

16 1

کنترل تغییر قدرت Power shift control

17 1
18 1

شیر تنظیم شده اسب بخار با تغییر سطح جریان فرمان شیر کاهنده فشار متناسب متصل به پمپ جابجا می شود. فقط یک شیر کاهنده فشار متناسب ارائه می شود.
با این حال، فشار ثانویه Pf (فشار تغییر قدرت) به بخش کنترل اسب بخار هر تنظیم کننده پمپ از طریق مسیر داخلی پمپ وارد می شود تا آن را به همان سطح اسب بخار تنظیم شده تغییر دهد.
این عملکرد اجازه تنظیم دلخواه توان خروجی پمپ را می دهد و در نتیجه سطح توان بهینه را با توجه به شرایط عملیاتی فراهم می کند.
فشار تغییر قدرت Pf، اسب بخار تنظیم شده پمپ را تا سطح دلخواه کنترل می کند، همانطور که در شکل نشان داده شده است. با افزایش فشار تغییر قدرت Pf، میله جبران کننده (۶۲۳) از طریق پین (۸۹۸) و پیستون جبران کننده به سمت راست حرکت می کند. (۶۲۱). این زاویه چرخش پمپ و سپس اسب بخار تنظیم شده را به همان روشی که در عملکرد پیشگیرانه اضافه بار کنترل اسب بخار توضیح داده شده کاهش می دهد. برعکس، با کاهش فشار تغییر قدرت Pf، اسب بخار تنظیم شده افزایش می یابد.

تنظیم حداکثر و حداقل جریان Adjustment of maximum and minimum flows

آن را با شل کردن مهره شش گوش (۸۰۸) و با سفت کردن (یا شل کردن) پیچ تنظیم (۹۵۴) تنظیم کنید. حداکثر جریان فقط بدون تغییر سایر مشخصات کنترل تنظیم می شود.

19 1

تنظیم حداقل جریان Adjustment of minimum flow

آن را با شل کردن مهره شش گوش (۸۰۸) و با سفت کردن (یا شل کردن) پیچ تنظیم سر سوکت شش ضلعی (۹۵۳) تنظیم کنید. به طور مشابه با تنظیم حداکثر جریان، سایر ویژگی ها تغییر نمی کنند.
با این حال، به یاد داشته باشید که اگر بیش از حد سفت شود، اسب بخار مورد نیاز در طول حداکثر فشار تحویل (یا در هنگام تخلیه) ممکن است افزایش یابد.

20 1

کنترل برش Qmax cut control

رگولاتور حداکثر جریان تحویل را با وارد کردن فشار پایلوت Pm تنظیم می کند. از آنجایی که این یک روش کنترل ۲ حالته است، حداکثر جریان تحویل ممکن است در دو مرحله با غیرفعال کردن فشار پایلوت Pm تغییر کند. (حداکثر جریان کنترل در سطح متوسط قابل کنترل نیست.)

21 1

توضیح کاربردی Functional explanation

همانطور که در شکل نشان داده شده است، فشار پیلوت Pm حداکثر جریان را در دو مرحله تغییر می دهد. هنگامی که فشار پیلوت Pm داده می شود، به سمت چپ پیستون QMC(648) وارد می شود. پیستون QMC، استاپر (۶۴۷) و پیستون پیلوت (۶۴۳) را به سمت راست حرکت می دهد، بر نیروی فنر پیلوت (۶۴۶) غلبه می کند، در نتیجه جریان تحویل پمپ را کاهش می دهد. از آنجایی که پیچ تنظیم QMC (642) با یک فلنج، QMC پیستون در تماس با فلنج متوقف می شود و موقعیت پیستون پیلوت در این زمان حداکثر دبی پمپ را تعیین می کند.

تنظیم جریان برش Adjustment of Qmax cut flow

آن را با شل کردن مهره شش گوش (۸۰۱) و با سفت کردن (یا شل کردن) پیچ تنظیم MC (642) تنظیم کنید. سفت کردن پیچ جریان برش Qmax را همانطور که در شکل نشان داده شده است کاهش می دهد.

ورود

پذیرفتن انصراف
جهت قیمت یا سفارش کالا با ما تماس بگیرید ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۳۹ ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۴۹ ۰۷۱۳۸۳۰۶۹۶۳