اهرم RCV LEVER , LEVER

RCV LEVER

دستگاه پمپ Pump Device
شیر کنترل اصلی Main Control Valve
  دستگاه Swing Device Swing
دستگاه Travel Device Travel
اهرم  RCV Lever Lever
اهرم RCV Pedal Pedal

 

 

ساختار
بدنه دارای درگاه ورودی روغن P (فشار اولیه) و درگاه خروجی روغن T (مخزن) است. علاوه بر این، فشار ثانویه از طریق پورت های 1،2،3 و 4 که در قسمت پایینی ارائه شده است، خارج می شود.

103
104

سطح مقطع
ساختار شیر پایلوت در نقشه مقطع پیوست شده نشان داده شده است. بدنه دارای سوراخ های عمودی است که دریچه های کاهنده در آنها جمع می شوند.
بخش کاهش فشار از قرقره (5)، فنر (7) برای تنظیم فشار ثانویه، فنر برگشتی (10)، درپوش (9)، صندلی فنر (8) و شیم (6) تشکیل شده است.
فنر برای تنظیم فشار ثانویه عموماً چنان از پیش تنظیم شده است که فشار ثانویه 5 تا 20.5 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است (بسته به نوع). قرقره توسط فنر برگشت به میله فشار (14) فشار داده می شود.
هنگامی که میله فشار با کج کردن دسته به پایین هل داده می شود، صندلی فنری به طور همزمان پایین می آید و تنظیم فنر فشار ثانویه را تغییر می دهد.

1 Case
2 Plug
3 Plug
4 O-ring
5 Spool
6 Shim
7 Spring
8 Spring seat
9 Stopper
10 Spring
11 Plug
12 Rod seal
13 O-ring
14 Push rod
15 Plate
16 Bushing
17 Joint assembly
18 Swash plate
19 Adjusting nut
20 Lock nut
21 O-ring
22 Handle connector
23 Nut
24 Insert
25 Boot
26 Handle
27 Switch assembly
28 Screw
29 Switch assembly
30 Switch cover
40 Boot

1 مورد
2 دوشاخه
3 دوشاخه
4 اورینگ
5 قرقره
6 شیم
7 بهار
8 صندلی فنری
9 درپوش
10 بهار
11 دوشاخه
12 مهر و موم میله
13 اورینگ
14 میله فشار
15 بشقاب
16 بوش
17 مونتاژ مشترک
18 بشقاب سواش
19 مهره تنظیم
20 مهره قفلی
21 اورینگ
22 کانکتور دسته
23 مهره
24 درج کنید
25 چکمه
26 دستگیره
27 مجموعه سوئیچ
28 پیچ
29 مجموعه سوئیچ
30 پوشش سوئیچ
40 چکمه

سطح مقطع CROSS SECTION

105

کارکرد FUNCTIONS

1- توابع اساسی


شیر پایلوت دریچه ای است که حرکت قرقره، جهت و غیره یک شیر کنترل اصلی را کنترل می کند. این عملکرد با ارائه فنر در یک انتهای قرقره شیر کنترل اصلی و اعمال فشار خروجی (فشار ثانویه) پیلوت انجام می شود. دریچه تا انتهای دیگر
برای اینکه این عملکرد به طور رضایت بخش انجام شود، شیر پایلوت از عناصر زیر تشکیل شده است.

1-درگاه ورودی (P) که در آن روغن از پمپ هیدرولیک تامین می شود.
2-پورت های خروجی (1،2،3 و 4) برای اعمال فشار از درگاه ورودی به انتهای قرقره های شیر کنترلی.
3-پورت مخزن (T) لازم برای کنترل فشار خروجی فوق.
4-قرقره برای اتصال پورت خروجی به درگاه ورودی یا درگاه مخزن.
5-ابزارهای مکانیکی برای کنترل فشار خروجی از جمله فنرهایی که روی قرقره های فوق کار می کنند.


2-توابع بخش های اصلی


وظایف قرقره (5) دریافت فشار روغن از پمپ هیدرولیک در پورت P آن و تغییر مسیرهای روغن برای تعیین اینکه آیا روغن فشار پورت P به درگاه های خروجی 1،2،3 و هدایت می شود یا خیر است. 4 یا فشار درگاه خروجی روغن به درگاه مخزن T.
فنر (7) روی این قرقره برای تعیین فشار خروجی کار می کند.
با تغییر انحراف این فنر، میله فشار (14) وارد شده و می تواند در شاخه (11) بلغزد.
به منظور تغییر جابجایی میله فشار از طریق صفحه کلید (19) و مهره تنظیم (20) دسته (27) ارائه شده است که می تواند در هر جهت در اطراف نقطه تکیه مرکز مشترک جهانی (18) کج شود.
فنر (10) روی بدنه (1) و صندلی فنر (8) کار می کند و سعی می کند میله فشار (14) را بدون توجه به فشار خروجی به موقعیت جابجایی صفر برگرداند و تنظیم مجدد آن را به موقعیت مرکزی ثابت می کند.
این همچنین اثر فنر واکنشی را دارد تا احساس کنترل مناسب را به اپراتور بدهد.

عمل OPERATION

عملکرد شیر پایلوت بر اساس نمودار مدار هیدرولیک نشان داده شده در زیر و نقشه توضیح عملیات پیوست شده توضیح داده خواهد شد.
نمودار نشان داده شده در زیر نمونه کاربردی معمولی شیر پایلوت است.

106

1 Pilot valve
2 Pilot pump
3 Main pump
4 Main control valve
5 Hydraulic motor
6 Hydraulic cylinder

1 سوپاپ پایلوت
2 پمپ خلبان
3 پمپ اصلی
4 شیر کنترل اصلی
5 موتور هیدرولیک
6 سیلندر هیدرولیک

موردی که دسته در حالت خنثی قرار دارد Case where handle is in neutral position

107

نیروی فنر (7) که فشار خروجی شیر پایلوت را تعیین می کند به قرقره (5) اعمال نمی شود.
بنابراین، قرقره توسط فنر (10) به موقعیت پورت (1، 3) در نقشه توضیح عملیات به سمت بالا هل داده می شود.
سپس، از آنجایی که درگاه خروجی فقط به درگاه T مخزن متصل است، فشار درگاه خروجی برابر با فشار مخزن می شود.

موردی که دسته کج شده است Case where handle is tilted

108

هنگامی که میله فشار (14) ضربه می زند، قرقره (5) به سمت پایین حرکت می کند.
سپس پورت P به پورت (1) متصل می شود و روغن تامین شده از پمپ خلبان از طریق پورت (1) جریان می یابد تا فشار ایجاد شود.
هنگامی که فشار در پورت (1) به مقدار مربوط به نیروی فنر تنظیم شده توسط کج کردن دسته افزایش می یابد، نیروی فشار هیدرولیک با نیروی فنر متعادل می شود. اگر فشار در پورت (1) بیشتر از فشار تنظیم شده افزایش یابد، پورت P از پورت (1) جدا می شود و پورت T به پورت (1) متصل می شود. اگر کمتر از فشار تنظیم شده کاهش یابد، پورت P به پورت (1) وصل می شود و پورت T از پورت 1 جدا می شود.
به این ترتیب فشار ثانویه در مقدار ثابت نگه داشته می شود.
علاوه بر این، در برخی از انواع، هنگامی که دستگیره بیش از یک زاویه خاص کج می شود، انتهای بالایی قرقره با قسمت پایین داخلی میله فشار تماس می گیرد و فشار خروجی باقی می ماند تا به پورت P متصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

پذیرفتن انصراف
جهت قیمت یا سفارش کالا با ما تماس بگیرید ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۳۹ ۰۹۱۷۷۲۹۵۰۴۹ ۰۷۱۳۸۳۰۶۹۶۳